5 כלי עבודה חובה לכל עסק

מערכת שורש  ט אייר, תשעח  4/24/2018

איך כדאי ונכון לתקן כלי עבודה של העסק שלכם?
.......................

5 כלי עבודה חובה לכל עסק
כלי עבודה הם אביזר הכרחי בכל מפעל או עסק שאמור לתקן, לבנות או לייצר פריטים ומוצרים שונים. כמו כל מוצר שקיים גם כלי עבודה עלולים להינזק, להישבר או להתקלקל. במקרה כזה לא תוכלו להמשיך לעבוד איתם ותחפשו מישהו שיחזיר אותם למצב תקין ויאפשר לכם להמשיך לעבוד איתם באופן שגרתי.

תיקון כלי עבודה נעשה בידי אנשים אשר מבינים בתחום זה. הכלים צריכים להיות במצב תקין כל העת כך שהם יוכלו לשמש אותנו בבוא העת. תהליך תיקון של כלי עבודה עשוי לקחת זמן מה שכן מדובר על תהליך שבו אתם מוסרים את הכלי לחברה ממנה קניתם אותו, החברה מוסרת אותו למעבדת התיקונים ורק לאחר מכן הוא מוחזר לכם. בזמן שהכלי נמצא בתיקון יתכן שתזדקקו לו והוא לא יהיה בידכם. ישנן חברות אשר מבינות את הצורך הזה בתיקון איכותי ומהיר ומציעות תיקון במעבדה שנמצאת במקום ללא השתהות.

מה לגבי אחריות?
מוצרים רבים שאנו קונים נמצאים תחת אחריות לתקופה מסוימת לאחר הקניה. אם כלי עבודה מתקלקל בתקופת האחריות אז סביר להניח שיתייחסו אל הפניה שלנו ברצינות רבה יותר מאשר קלקול שהתרחש זמן רב לאחר שהמכשיר נקנה. למעשה היחס אמור להיות מקצועי ואחיד לגבי כל מקרה ללא הבדל.

ישנם סוגים רבים של כלי עבודה וכל אחד מהם נועד למטרה מסוימת. לעיתים מדובר על כלי עבודה חיוני במיוחד שאין אפשרות להתנהל בלעדיו כגון: הלחמת פלסטיק . במקרה כזה תרצו בוודאי כלי חלופי במהירות רבה על מנת שתוכלו להמשיך לנהל את העסק שלכם.

סוגי כלים
כלי עבודה הם עולם רחב שכולל תחומים רבים. החל מכלים שנועדו לגננות, מזמרות, משורים חשמליים, המשך בכלי עבודה לבניה כגון פטישים, מסור שרשרת, מקדחים וכלה בכלים לתעשיית המזון כמו מיקסרים ומטחנות בשר. כאשר אתם רוכשים כלי שישרת אתכם לעבודה מומלץ לשמור עליו במקום בטוח שלא יינזק ולפעול על פי הוראות ההפעלה המדויקות שמצורפות .
ישנם כמה כלים בסיסיים שמומלץ להחזיק:
• פטישון – מכשיר לביצוע של קדיחות בקירות בטון.
• סט מברגים – מיועד לחילוץ, פתיחה וסגירה של ברגים.
• לום ברזל - מיועד להפרדה של קרשים.
• מסור חשמלי – מיועד בעיקר לגננות.
• מסור דיסק – לחיתוך מדויק בשטח של שיש, בלטות ועוד.

אם מדובר על כלים עדינים אשר מכילים חלקים קטנים אז כדאי לשמור על החלקים והתוספות המקוריות השונות. חשוב שלא לאבד אותן שכן לא תמיד ניתן להשיג את החלקים המקורים. כל שכן אם חלף זמן רב מרגע הקניה. כל חברה שמייצרת מוצר מתחייבת לספק חלקי חילוף למשך 7 שנים מיציאת המוצר לאור.

מכשירים מורכבים
כמו בכל תחום גם בתחום כלי העבודה ישנם מכשירים מורכבים ויקרים שכל קלקול בהם עשוי לעלות ביוקר רב. על כן מומלץ מאוד לבטח את כלי העבודה שברשותכם כך שברגע האמת יהיה לכם על מי לסמוך. חברות מקצועיות יספקו לכם שירות איכותי ותוכלו לקבל את כלי העבודה שלכם במהירות רבה וללא עיכובים מיותרים .כדאי מאוד לברר על מעבדות תיקון מומלצות, כך תחסכו לכם את החיפוש בדיוק בזמן הלא מתאים.